پرانتز باز

تبلیغات

کبک برنامه‌هایی را برای کمک به استخدام و حفظ کارگران موقت خارجی اعلام کرد

کبک برنامه‌هایی را برای کمک به استخدام و حفظ کارگران موقت خارجی اعلام کرد

 
کبک اولین استان کانادایی است که برای کمک به رفع کمبود نیروی کار، با اتاوا توافقنامه‌ای را امضا کرده است. این استان اعلام کرد که دولت کانادا اقداماتی را برای سهولت در استخدام کارگران موقت در کبک ترتیب خواهد داد.
پس از ماه‌ها مذاکره، کبک با دولت فدرال کانادا به توافق رسید تا سه اقدام جدید را برای کمک به کارفرمایان و مشاغلی که با کمبود نیروی کار مواجه هستند اجرا کند. کبک اولین استانی است که برای حل بحران نیروی کار فعلی خود با اتاوا به چنین توافقی دست پیدا کرده است. کمبود نیروی کار که پیش از شروع همه گیری بیماری کووید نیز در کبک وجود داشته است، با بازگشت وضعیت اقتصادی به حالت قبلی بدتر هم شده است.
سه اقدام جدیدی که در هفته‌های آینده اجرا خواهند شد به شرح زیر می‌باشند:
  • انعطاف پذیرتر کردن برنامه کارگران موقت خارجی (TFWP) برای تسهیل در استخدام
  • ارایه دسترسی به مجوز کار آزاد برای برخی از دارندگان گواهی انتخاب کانادا (Certificat de sélection du Québec یا همان CSQ) که در انتظار اقامت دائم در کبک هستند
  • صدور مجوز کار برای دارندگان CSQ که در خارج از کشور هستند و کسانی که منتظر دریافت اقامت دائم خود هستند
 

برنامه کارگر موقت خارجی

در حال حاضر شرکت‌هایی که مایل به استخدام کارگران خارجی هستند می‌توانند این کار را با نرخ 10 درصد از نیروی های کار خود انجام دهند. این درصد به 20 درصد افزایش خواهد یافت.
افزایش میزان استخدام کارگران موقت خارجی برای هر شغل، در بخش‌های خاصی مانند مشاغلی که به مهارت کمی نیاز دارند اما تقاضای زیادی برای آن‌ها وجود دارد در نظر گرفته می‌شود. دولت کبک در خبری که منتشر شده گفته است که کبک برای شناسایی بخش‌هایی که می‌توانند از این اقدامات نفعی ببرند با Commission des partenaires du marché du travail (کمیسیون مشارکت‌های استانی که اعضای ذی نفع بازار کار را گرد هم می‌آورد) همکاری خواهد کرد.
 

مجوز کار آزاد برای متقاضیان اقامت دائم

درخواست کبک برای اجرای طرحی که به برخی از کارگران موقت خارجی اجازه می‌دهد در شغل مورد علاقه خود در کبک کار کنند و منتظر دریافت اقامت دائم باشند نیز توسط اتاوا تایید شده است. کارگران موقت خارجی می‌توانند در حالی که منتظر تصمیم گیری در مورد درخواست خود برای اقامت دائم هستند می‌توانند مجوز کار bridging دریافت کنند. اما کارگرانی که از طریق استان کبک درخواست داده‌اند واجد شرایط دریافت این مجوز کار نمی‌باشند.
از 31 آگست 2021، کارگرانی که یک CSQ در زیر مجموعه کارگران ماهر دارند و همچنین رسیدی دارند که تایید می‌کند که درخواست اقامت دائم آن‌ها توسط دولت فدرال دریافت شده است می‌توانند از مزایای مجوز کار آزاد استفاده کنند. مدت زمان مجوز کار برای یک دوره اولیه 24 ماه خواهد بود و ممکن است برای یک دوره 12 ماهه دیگر نیز تمدید شود. این مورد شامل محدودیتی می‌شود که می‌گوید محل کار در کبک باقی بماند.
شریک یا همسر متقاضی اصلی نیز می‌تواند بدون در نظر گرفتن سطح اشتغال متقاضی اصلی، مجوز کار آزاد دریافت کند.
 

برنامه جابجایی بین‌المللی پلاس

کبک و دولت فدرال با اجرای یک مسیر جدید تحت برنامه جابجایی بین‌المللی (IMP) موسوم به IMP+ موافقت کردند که به موجب این برنامه سالانه 7000 مجوز کار معاف از ارزیابی اثر بازار کار (LMIA) برای برخی از دارندگان CSQ که هنوز خارج از کشور هستند، صادر خواهد شد. IMP+ به این افراد اجازه می‌دهد تا ورود خود به کبک را تسریع کرده و شغل خود را دریافت کنند و نیازهای نیروی کار را در بخش‌های کلیدی اقتصاد کبک برآورده کنند.  


کنترلر HUNTER – نمایندگی کنترلر هانتر

 

آب در دمای راحت به آرامی و به طور یکنواخت به ریشه ها می رسد که به حفظ مداوم رطوبت در خاک کمک می کند. هرچند تولیدکنندگان بسته ایدهها و خلاقیتهای شخصی میتوانند تغییراتی در نحوه کار وسیله ایجاد کنند اما به طور نرمال مایع ریخته شده در مخزن مهپاش(ممکن است آب خالی یا ترکیبی شیمیایی باشد)، به کمک یک پمپ با فشار قوی و عبور از یک نازل به درجه اسپری شدن میرسند.حال بسته به سایر وسیله این مایع اسپری شده که به درجه بخار رسیده، به کمک یک فن یا به طور مستقیم در هوا پخش میشود. مخزن برای ذخیره آب کارواش توصیه میشود و پیشنهاد میگردد برای هر ایستگاه 1000 لیتر در نظر گرفته شود و این مخزن فشار مناسب را برای پمپ های کارواش تامین میکند و از کم و زیاد شدن فشار آب شهر و یا آی چاه جلوگیری میکند. لذا برای تعمیر و نگهداری این محصول نیاز به قطعات پمپ کارواش برتولینی می باشد که تامین این امر توسط بازرگانی آب نیرو انجام می پذیرد. برای این منظور توصیه می شود، با تهیه و نصب یک کارواش صنعتی در محل، به صورت منظم این قطعات تمیز شوند.

از این رو هیچ گونه نیازی به نصب سنسورهای دیگری از قبیل دما، تابش خورشید و رطوبت را ندارد. نصب نوار قطره ای تنها راه آبیاری گیاهان شما با اسپری نیست. از یک مهره برای محکم کردن کانکتور روی نوار استفاده کنید. ویژگی های اضافی کویل نه تنها کار شما را آسان می کند، بلکه باعث می شود احساس کنید که یک پری باغچه هستید. چون ممکن است باعث شکستن آن شود. با توجه به ظرفیت گرمایی بالای آب ,آب استفاده شده در این دستگاه به محض خروج از نازل مه پاش بصورت پودری درامده و بدین صورت باعث کاهش دمای محیط می گردد. صرف زمان کمتر برای انجام کار ها: با استفاده از کارواش صنعتی هر­گونه عملیات شستشو و … برای این منظور، توصیه می شود در صورت عدم اطلاع از این موارد، حتماً با کارشناسان فنی شرکت های مشاور تماس حاصل فرمایید. به عنوان یک توصیه عمومی، با انتخاب محصول مورد نظر از میان تولیدات شرکت های معتبری مانند برتولینی، اینتر و …

کنترلر HUNTER – نمایندگی کنترلر هانتر

به تولید پمپ های صنعتی می پردازند که می توان محصولات با کیفیت قابل قبولی نیز در میان تولیدات آنها یافت، ولی عموماً پمپ های ساخته شده به دست این شرکت ها، از کیفیت لازم برخوردار نیستند، و پس از مدتی استفاده، مجبور به سرویس اساسی، تعویض کامل قطعات و تعویض پمپ هستیم. اگر میخواهید گلدانهای شما رشد بهتری داشته باشند و یا نگران هستید که حین سفر گلهای خانهتان خشک شود و یا باغچه بدون آب بماند با خرید تایمر آبیاری خانگی خیال خودتان را راحت کنید. برای تشخیص یک پمپ خوب، حتماً به متریال مورد استفاده در ساخت بدنه و پیستون های داخلی آن توجه کنید. پمپ کارواش صنعتی در انواع مدل ها با فشار های گوناگون، دبی آب خروجی متنوع، جنس داخلی و بدنه مختلف و … با استفاده از از این وسیله می توان انواع خودرو سواری و ماشین های سنگین را به راحتی و با سرعت بالا شست. 

کیفیت این وسیله، که باید توان کار تحت فشار بالا و به مدت طولانی را داشته باشد، نقش کلیدی در کیفیت کل سیستم را دارا است. پمپ کارواش صنعتی یکی از محصولات کاربردی و مهم کارخانجات فعال در زمینه ساخت انواع پمپ و تجهیزات انتقال آب است. از پمپ کارواش در چه مواردی می توان استفاده نمود؟ لذا با استفاده از کارواش صنعتی استفاده بهتری از همان حجم آب را خواهیم داشت. راندمان بهتر آب: با استفاده از پمپ کارواش صنعتی اثربخشی آب چند برابر شده و در نتیجه با استفاده از میزان آب کمتر می توان عملیات گسترده تری را انجام داد. اصولا چه نیاز دیگری در زندگی جاری انسان ها است که نیاز به فیلتر کردن آب را مجاب کرده است؟ در سیستم های پکیج مه پاش نیمه صنعتی هر چه فشار آب بیشتر باشد، مه ایجاد شده خشک تر و خنک تر است. در صنعت تولید قارچ از مه پاش قارچ فشار قوی برای ایجاد رطوبت بسیار بالا و خیس نشدن قارچ ها استفاده می شود.



تمامی شرکت های اشاره شده در این مقاله بهترین ها در زمینه فعالیت خود و جزو صادر کنندگان معتبر این تول

تمامی شرکت های اشاره شده در این مقاله بهترین ها در زمینه فعالیت خود و جزو صادر کنندگان معتبر این تولیدات هستند. فاز را از برند معتبر پلیتکنو ایتالیا بر عهده دارد. این دستگاه های علاوه بر حفظ سلامتی طیور ، مزایایی دیگری نیز دارند که بر کار پرورش و بازدهی تولید، بسیار تأثیر گذار می باشد. استفاده از دستگاههای شوینده فشارقوی، روشی بسیار گسترده برای از بین بردن آلودگی از سطوح مختلف است. پمپ پیستونی یکی از انواع پمپ است که با دبی کم فشار بسیار بالایی تولید میکند. این دستگاه دارای ۱۰ متر شلنگ فشار قوی، یک عدد لانس و نازل ایرانی می باشد که به دستگاه متصل می گردد. برای خرید دسته لانس دقت نمایید که نوع با کیفیت آن را تهیه کنید چرا که نوع بی کیفیت آن ها سریع داغ می شود و همچنین سنگین هم هستند. دبی آب خروجی از کارواش دستی، و حتی نازل کارواش دستی از عومل قابل توجه در این دستگاه هستند که هنگام خرید کارواش دستی باید به آنها توجه داشت. 

نازل و بدنه در این نوع آبپاش به صورت جداگانه قرار دارند و قابل تعویض هستند، همچنین به صورت جداگانه فروختهمیشوند. در صورت استاندارد بودن هیچگونه آسیبی به بدنه نخواخد زد. قیمت انواع آبپاش چمن با بهترین کیفیت در برند های مختلف در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت اینترنتی و حضوری با مدیریت مهندس منصوری امکان پذیر می باشد. این نوع از پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی تولید و عرضه می شوند. آنها سابقه ثابت شده ای دارند که تحت سخت ترین شرایط آب و هوایی هم کار می کنند و دارای مدل های مختلف با نازل، شعاع پاشش، فشار پاشش، دبی های گوناگونی هستند. بیشترین مصرف پمپ پیستونی در کارواش های خانگی و صنعتی است که به طور معمول از پمپ 100 بار ، پمپ 150 بار و پمپ 200 بار کارواش استفاده می شود. تنوع محصولات ساخته شده توسط شرکت هایی از این دست، گویای اهمیت و جایگاه ویژه این قطعه در سیستم کارواش است. یکی دیگر از ویژگیهای مهم هر کارواش سیستم قطعکن آن است.

بخار خروجی دستگاه کارواش بخار فشار و دمای بالایی دارد. هنگام حرکت پیستون به طرف بالا ، دریچه خروجی در اثر مکش و نیروی ناشی از برگشت جریان از مجرای خروجی بسته شده و در اثر نیروی مکش ایجاد شده در داخل سیلندر ، دریچه ورودی باز و مایع به درون محفظه پمپ مکیده میشود. هنگامی که پیستون به طرف پایین حرکت می نماید ، دریچه ورودی بسته شده و دریچه خروجی باز می گردد و سیال محبوس در محفظه و تحت فشار پیستون به مجرای خروجی انتقال می یابد. فشار این مدل کارواش ها بین 160 تا 3800 بار (کارواش 200بار، کارواش 500 بار، کارواش 750بار، کارواش 1000 بار، کارواش 2800بار از جمله کارواش های صنعتی کارچر هستند) متغیر بوده و بسته به نوع نیاز بایستی انتخاب شوند. کارشناسان ما با سالها تجربه، من نیاز سنجی از شما، بهترین مدل را به شما پیشنهاد داده تا با صرف کمترین هزینه، بهترین انتخاب را داشته باشید. به این ترتیب برند ها و مدل های گوناگونی از پمپ در بازار موجود است. از این پمپ در هتل ها و ساختمان های بلند برای شستشوی فضاهای نسبتاً بزرگ استفاده می شود. در اوایل دهه 70 میلادی همچنان برخی از محدودیت های فنی در محصولات برتولینی، نظیر حجم بزرگ پمپ ها، سر وصدای زیاد و تعمیر و نگهداری سخت وجود داشت.

نظافت کف تمامی پارکینگ ها، راه پله ها و.. استفاده از پمپ با بار مناسب: برای انتخاب پمپ کارواش، ابتدا با برآورد میزان فشار مورد نیاز، با توجه به کارکردی که از پمپ انتظار می رود (مثلاً در مورد کارواش ها می توان میزان فشار مجموع نازل ها را در نظر گرفت)، باید پمپی که فشار و دبی آبی مورد نظر را تامین می نماید را تهیه و نصب نمود. کارواش های بنزینی جهت استفاده در محیط هایی که به جریان برق دسترسی نداشته و یا به کارگیری تجهیزات برقی با محدودیت روبه رو است، کاربرد دارند. اگر در شرایطی هستیم که نیاز به جابجایی مکرر پمپ کارواش، داریم، یا به منبع برق پایدار دسترسی نداریم، بهتر است از پمپ با موتور بنزینی استفاده کنیم. ولتاژ پمپ کارواش صنعتی برتولینی دستگاه 380 ولت میباشد که نیاز دارد از برق سه فاز این میزان ولتاژ را تأمین کند. اغلب دستگاه های واترجت صنعتی دارای مخزن مواد شوینده نیز می باشند که با فشار دادن دکمه تفنگی آب و مواد شوینده با هم ترکیب شده و روی سطح مورد نظر پاشش می شوند که این امر به بهبود کارایی شستشو منجر می گردد. از این رو ارزش دادن به زمان و وقت بیشتر از گذشته نمایان می شود.



کشف مزرعه بیت کوین در شمس‌آباد تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۰۵ دستگاه ماینر از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی "شمش آباد" به ارزش ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

 از پلیس تهران بزرگ، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ روز چهارشنبه گفت: ماموران انتظامی در راستای شناسایی و حذف نقاط آلوده و جرم خیز، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از وجود یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی "شمس آباد"، مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ "علی ولی پور گودرزی " افزود: ماموران انتظامی با تکمیل تحقیقات خود و پس از هماهنگی قضائی موفق شدند در بازرسی از این مکان ۱۰۵ دستگاه ماینر، ۱۳ عدد فن و یک دستگاه برد را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، یادآور شد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

بازرسان منطقه برق مولوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ موفق به کشف یک مرکز تولید رمز ارز با حدود ۱۰۰ دستگاه شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری این شرکت با اعلام خبر کشف حدود یکصد دستگاه ماینر در پایتخت، در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده توسط بازرسان منطقه برق مولوی مبنی بر نگهداری غیر قانونی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال "ماینر"، پرونده ویژه این در این خصوص تشکیل و این موضوع به پلیس امنیت اقتصادی تهران نیز ارجاع شد.

"محسن خوش صفت" ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی های مقام های قضایی و با تشکیل تیمی از کارآگاهان توسط نیروی انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات از یک واحد مسکونی یکصد دستگاه تولید رمز ارز کشف و ضبط شد.

مدیر دفتر نظارت بر لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق پایتخت افزود : هم چنین طبق بررسی های کارشناسان این شرکت مشخص شد که این مزرعه غیر مجاز با مصرف برقی در حدود ۶۰۰ آمپر که معادل مصرف ۱۰۰ خانوار است و با تعرفه برق خانگی به صورت غیر مجاز اقدام به تولید ارز دیجیتال می کرد.



این داروها، سهم ویژه ای از بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند

در بخش تولید دارو، این شرکت با داشتن 16 خط تولید پیشرفته، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در اشکال ویال تزریقی ، سافت ژل، قرص، کپسول،سوسپانسیون خوراکی در کشور می باشد و با توجه به کیفیت بالای این داروها، سهم ویژه ای از بازار دارویی را به خود اختصاص داده و این سهم در طی سالیان اخیر همواره رشد چشم گیری داشته است. متغیرهای تصمیم گیری مسئله به دو دسته استراتژیکی و تاکتیکی تقسیم شده و به ترتیب شامل تعیین تعداد و مکان بهینه تسهیلات بالقوه و تعیین مقدار بهینه جریان دارو بین تسهیلات انتخاب شده است. عوامل رفتاری دربرگیرندة عوامل و روابط انسانی درون سازمان است و درنهایت عوامل زمینهای شرایط و عوامل محیطی برونسازمانی هستند که محیط سازمان را احاطه میکند و با سازمان تأثیر متقابل دارند و در کنترل سازمان نیستند» (میرزایی اهرنجانی، 1377: به نقل از محمدیان و همکارن، 1388 : 134) که در آن عوامل ساختاری دربرگیرندة پنج مؤلفه اصلی(تشابه برند، نامگذاری نامناسب برند، مقاومت و عدم تخصیص بهینة بودجه، ضعف در ثبات مدیریتی، تکراری و غیرهوشمندانهبودن انتخاب نوع دارو)، عوامل رفتاری دربرگیرندة دو مؤلفة اصلی(نداشتن مهارتهای فردی مدیریتی و نبودِ نگرش مثبت به برند) و عوامل زمینهای دربرگیرندة ده مؤلفة اصلی (پوشش نادرست بیمه، برگشت طولانی سرمایه، نبود فضای مطلوب تبلیغ دارو، قیمتگذاری دستوری دارو، سیاستهای ناپایدار ارزی، فرایند نامناسب ثبت برند، فقدان فضای فعال برندسازی، فضای کادر درمانی، تمایل پزشک به تجویز داروی خارجی، رقابت ناسالم و غیرمنصفانه) است.

به منظور سازگاری و عملکرد بهتر گیاهان دارویی مختلف آزمایش های زیادی انجام شده است تا بتوانند این گونه های گیاهی مفید را با شرایط اقلیمی مناطق مختلف سازگار و به این طریق انواع گیاهان دارویی مختلف را در سراسر کشور کشت کرده و همچنین بتوانند گونه های اصلاح شده این گیاهان را تولید کنند که دارای بیشترین مواد مؤثره خواهد بود و این امر در فرایند داروسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این طرح می توان انواع گیاهان دارویی مختلف را با بالاترین مواد موثره کشت و در فرایند داروسازی مورد استفاده قرار داد. همانطور که در شکل 1 نشان داده شده، مدل مفهومی ارائهشدة محمدیان و همکاران (1398) در سه دسته عوامل ساختاری و رفتاری و زمینهای طبقهبندی شده است؛ «عوامل ساختاری دربرگیرندة تمام عناصر، عوامل و شرایط فیزیکی و غیرانسانی سازمان میباشد. محصولات دارویی به دلیل کوچک بودن محصول دارای نوع تقلبی و قاچاق زیادی میباشد بنابراین فرد وارد کننده باید در واردات مواد اولیه ی دارویی دقت لازم را به عمل آورد. بخش تولید مواد موثره دارویی این شرکت ، دارای بزرگترین ظرفیت های تولید مواد اولیه آنتی بیوتیک های خوراکی است و همزمان تنها تولید کننده مواد اولیه آنتی بیوتیک های تزریقی در منطقه می باشد. 

در پایان فرآیند ترکیب دارای رطوبت، دانه بندی و به یک آسیاب مواد رطوبت منتقل میشود، تا جایی که اندازه ذرات موجود در مخلوط به اندازه خاص مورد نظر کاهش یابد. این مواد در زنجیره تامین خط تولید و بستهبندی واحد داروسازی قرار دارند که در صورت لزوم پس از کنترل کیفیت و توزین به واحد ترکیب مجهز به مخلوط کن مکانیکی منتقل میشوند. برای کنترل پارامترهای غیرقطعی از روش بهینهسازی استوار-امکانی بهره گرفتهشده و از روش ترکیبی معیار جامع و شبیهسازی مونت کارلو برای حل مدل چندهدفه استفادهشده است. خرید از فروشندگان مواد اولیه باید به روش اعتباری باشد تا از خروج زود هنگام منابع جلوگیری شود اما دوره پرداخت نباید از 54 روز تجاوز کند. انواع گیاهان دارویی کمیاب و ارزشمند در اصفهان یافت می شود که شامل بابونه، کرفس کوهی، شوید کوهی، پونه، تره کوهی، شیرین بیان، بومادران، کال، زرین گیاه و بسیاری از گونه های گیاهی مختلف هستند که در طب سنتی مورد استفاده می باشند و در دوره های قدیم توانسته اند با این گیاهان دارویی بسیاری از بیماری های حاد را درمان کنند. نشاسته ها و گلوتن موجود در خمیرها را به منظور تبدیل کردن به یک حالت ثابت ؛ تغییر می دهد. جامعه آماری تحقیق مذکور داروسازان استان­های بوشهر و فارس می­باشند که به شیوه نمونه­گیری طبقه­ای-تصادفی تعداد 187 نفر انتخاب گردید و مورد مطالعه قرار گرفتند.

بر این اساس در ایران عواملی چون نبودِ انگیزه، ضعف در ارائة کیفیت محصول و به دست آوردن استاندارهای جهانی، کمبود در ساختار و تجهیزات، سیاستهای ناسازگار و بیثبات، نبودِ بودجة کافی برای تحقیق و توسعه، بسیار در روند صادرات تأثیر گذار بوده است. بنابراین بازاریابان صنعت دارویی در تدوین برنامه­های بازاریابی خود باید آگاه باشند که داروسازان در فرایند انتخاب و خرید برند، تحت تاثیر اثرکشور مبدا قرار می­گیرند و باید جایگاه ذهنی برندهایشان را از طریق تاکید بر تحقیق و توسعه، کیفیت برتر مواد اولیه مصرفی، سرعت بهبود بیماران، قدمت صنعت داروسازی در کشورشان ارتقا بخشند. همه افتخاراتی که دربحث GMP وجود دارد متعلق به تمامی صنعت داروی کشور می شود اگر چه اخذ GMP اروپا و امریکا برای شرکت های داروسازی ایران به هر حال شیطنت هایی صورت می گیرد و به راحتی به شرکت های ما GMP داده نمی شود چون می دانند در صورت اخذ این استاندارد شرکت های داروسازی ایران رقیبان جدی در امر صادرات خواهند نظارت بر قیمت مواد اولیه دارو چند سالی به خود تولید کنندگان سپرده شده بود اما در حال حاضر برنامه ما این است که قیمت گذاری باید در چارچوب صحیح انجام شود.

منبع:

https://irchem.ir/pharmaceutical/



کمی درباره نرم افزار crm شرکت اوج


واحد حسابداری پیش فاکتور را رو سیستم دریافت کرده کارهای لازم را انجام می‌دهد، فاکتور را به تیم فروش میفرستد تا برای مشتری ارسال شود.

در این دوره، كالاها و خدمات تولید یا ایجاد و عرضه شده به بازار، در حد كافی بوده و عرضه و تقاضا به تعادل دینامیكی رسیده‌اند.

بلاک آخرین فروش : وضعیت آخرین فروش ثبت شده (جاری یا همه کاربر ها) را نمایش می دهد و درصد پیشرفت به همراه تعداد روزهای گذشته از زمان ثبت فروش .

امکان مشاهده وظائف و رویدادهای مرتبط با کاربر بصورت روزانه،هفتگی و ماهانه قابلیت sync تقویم گوگل با تقویم کاربر و انتقال رکوردها به تقویم نرم افزار امکان ثبت رویداد و وظیفه با قابلیت ارسال یادآوری امکان گزارش گیری از فعالیت های انجام شده بر روی هر رویداد و وظیفه بلاک نسبت فروش. نمودار دایره ای فروش سال جاری بر حسب مبلغ فروش ، میزان مبلغی که موفق به فروش شده و میزان مبلغی که موفق به فروش نشده کاربر (جاری یا همه کاربر ها) را نمایش می دهد .

از یک دفترچه ساده یا حتی ذهن خود استفاده کنید. اما وقتی تعداد مشتری‌ها افزایش می‌یابد، ارتباطات شما هم پیچیده‌تر شده و مدیریت آن سخت‌تر می‌شود.

تعریف اتفاقاتی که برای سرنخ شما در جریان است تا سرنخ به مشتری شما تبدیل گردد. اجرای نرم‌افزار سی آر ام در مدت زمان کوتاه و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ی مشتریان.
کاهش هزینه نیز از طریق افزایش کارایی عملیاتی در فرایند های مرتبط با مشتری و تمرکز بر استراتژی ها و اقدامات با اثربخشی بالاتر.

۱ ـ شما تاکنون چه درکی از مشتری داشته‌اید؟ دیدگاه شما در این موضوع به دیدگاه‌های کدام یک از دوران‌های اشاره شده، نزدیک بوده است؟

معضلات موجود در نرم‌افزارهای ارتباط با مشتریان کدام‌اند؟

برای هر مشتری، روی آوردن به کالا یا خدمتی خاص به معنای دریافت و دستیابی به کارکرد و تأمین خواسته‌ای مشخص است. در شرایطی که عرضه‌کنندگان بسیاری همان محصول را ارائه می‌کنند، به چه علت مشتری باید محصول ما را بجوید؟ آنچه مشتری دنبال می‌کند، یک ارزش است که توسط محصول مورد نظر به او عرضه می‌شود.

ما‌ تلاش خود می‌کنیم تا نرم‌افزار برای شما ارزشی ایجاد کند که با رضایت کامل اشتراک خود را تمدید کنید.

زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. دیدگاه‌های فینگلیش حذف خواهند شد.

منبع: https://www.owj.io/



از ابتدای امسال تاکنون مصرف گاز در استان تهران ۱۲۲ میلیون متر مکعب بوده است

از ابتدای امسال تاکنون مصرف گاز در استان تهران ۱۲۲ میلیون متر مکعب بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد گاز کشور مصرف خانگی است افزود: تنها حدود ۲ درصد گاز تولیدی کشور جنبه صادراتی است که استمرار سرما در کشور منجر شد که صادرات گاز به کشورهای ترکیه و عراق محدود شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره به بهره مندی سه روستای شهرستان فیروزکوه از نعمت گاز نیز گفت: استقرار و اجرایی طرح گازرسانی ساده و آسان نیست و برای اجرای چنین طرحی همه عوامل و مسئولان شهری و استانی کمک کردند.

وی خاطر نشان کرد: مشکل اساسی که در اجرای این طرح وجود داشت، تقاطع ۲ اجرای ساخت، یکی بحث سد نمرود و راه دسترسی آن و دیگری لوله گاز در منطقه بود.

توکلی اضافه کرد: ایران به عنوان دومین دارنده مخزن گاز دنیا، بیشترین مقدار گاز را در خاورمیانه دارد اما بالغ بر ۸۰ درصد گاز کشورمان در جنوب و در منطقه ای به نام پارس جنوبی قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: کاری که می توان به منظور جبران زحمات فعالان عرصه استخراج و انتقال گاز انجام داد، درست مصرف کردن است.



افسانه‌ها درباره ماهی درست می‌گفتند.

به نقل از خبرآنلاین از لس آنجلس تایمز، آیا می‌خواهید خطر ابتلایتان به اختلال شناختی، بیماری آلزایمر یا زوال عقل را کاهش بدهید؟ محققان از سراسر دنیا برای پاسخ به این سوال شما اطلاعات زیادی جمع‌آوری کرده‌اند.

نتایج این مطالعات نشان داده است که تغذیه از یک رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای این کار مفید است. این رژیم غذایی شامل این مواد می‌شود:

ماهی
روغن زیتون
آووکادو
میوه
سبزیجات
آچیل
لوبیا
غلات کامل

این تمام اطلاعات لازم برای داشتن یک رژیم غذایی سالم برای مغز است. محققان کشف کرده‌اند که ماهی‌ها مهمترین ماده غذایی برای کاهش خطر اختلال شناختی اس. سبزیجات هم در این رابطه نقش مهمی دارند و دیگر موارد تاثیرگذاری کمتری دارند.

همچنین استفاده از ماهی خطر زوال عقل را هم کاهش می‌دهد.

احتمالا قبلا هم شنیده بودید که ماهی به فکر کردن شما کمک می‌کند، بله این درست است و ۵۰ سال برای جامعه علمی زمان برد تا این موضوع اثبات شود.

 
 
 


چگونه می توانم admin را به اینستاگرام اضافه کنم؟

اگر شما نیز می خواهید بدانید که چگونه می توانید admin را به اینستاگرام اضافه کنید کافیست با نحوه استخدام ادمین مدیریت اکانت اینستاگرام آشنا شوید و سپس آن را ادمین خود کنید.

همانطور که در حال حاضر توسط افراد دیگر در این بحث اشاره کرد، اینستاگرام عملکرد اختصاص یک مدیر، مانند فیس بوک را ندارد.

بنابراین، اگر می خواهید به کسی اعتماد کنید که صفحه شما را مدیریت کند، فقط باید به آن یک ورود و رمز عبور دهید. به هر حال، هنگامی که برای اولین بار از یک دستگاه جدید وارد سیستم می شوید، احتمال دریافت کد تأیید وجود دارد. پس یک بار دیگر اطمینان حاصل کنید که به ایمیلی که با حساب تان مرتبط است دسترسی داشته باشید.

اگر می خواهید مدیری را برای تبلیغ و تبلیغ اینستاگرام هایتان تعیین کنید، پس دستورالعمل ها را دنبال کنید:

به صفحه فیس بوک خود بروید.
روی تنظیمات در بالای صفحه خود کلیک کنید.
روی نقش های صفحه در ستون سمت چپ کلیک کنید.
اگر فرد دوست فیس بوک شماست، شروع به تایپ نام خود کنید و از فهرستی که ظاهر می شود انتخاب کنید. اگر فرد دوست فیس بوک شما نیست، آدرس ایمیل خود را تایپ کنید.
روی Editor کلیک کنید تا نقشی را از منوی dropdown انتخاب کنید.
روی ذخیره کلیک کنید و رمز عبور خود را برای تایید وارد کنید.

از طرفی برخی نیز میگویند شما نمی توانید admin را به حساب اینستاگرام اضافه کنید.

آن ویژگی را ندارد. اینستاگرام برای استفاده شخصی طراحی شده است. بعدها در تمرکز به مارک ها نقل مکان کرد. اما با این حال، اینستاگرام اجازه نمی دهد چند کاربر برای یک حساب کاربری واحد تخصیص داده شوند.

اگر می خواهید کسی یک حساب اینستاگرام را مدیریت کند، باید شناسه کاربری و رمز عبور را تحویل دهید. در ادامه می توانید از Hootsuite یا Buffer برای برنامه ریزی های اینستاگرام استفاده کنید.

 

منبع: استخدام ادمین مدیریت اینستاگرام سئوسل (https://seocell.ir/instagram-management/)



در شب یلدا مراقب سوء استفاده‌گران باشید

با اشاره به نزدیکی به ایام شب یلدا و توصیه به شهروندان برای عدم برگزاری دورهمی‌های خانوادگی در این شب گفت: امسال توصیه شده که سنت شب یلدا از طریق فضای مجازی انجام شود تا از شیوع دوباره این ویروس در دورهمی‌های خانوادگی جلوگیری شود، اما لازم است که کاربران نکاتی را در خصوص استفاده از این فضا و همچنین به طورکلی در مورد شب یلدا رعایت کنند.

وی با اشاره به احتمال تشکیل گروه‌هایی برای تبریک یلدا در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی گفت: کاربران حتما توجه داشته باشند که وقتی وارد یک گروه می‌شوند نسبت به آن و اعضایش شناخت کافی داشته باشند،بعضا ممکن است افراد سودجو اقدام به تشکیل گروه‌هایی کرده و سپس از اطلاعات به اشتراک گذاری شده در آن سوء استفاده کنند.

به گفته وی، همچنین قبل از به اشتراک گذاری هرنوع محتوایی ابتدا فکر کنید و از انتشار اطلاعات خصوصی خود پرهیز کنید. گاهی ممکن است افراد غیر به طوراتفاقی از سوی مدیرگروه به جمع اضافه شوند.

معظمی گودرزی در مورد پیام‌هایی که برای تبریک شب یلدا ارسال می‌شود هم اظهارکرد: گاهی دیده شده که پیام‌هایی که حاوی لینک‌های ناشناس است برای کاربران ارسال شده و از آنان خواسته می‌شود با کلیک روی لینک مذکور پیام شب یلدا را مشاهده کنند که در برخی از این موارد این پیام‌ها شامل تصاویر متحرک برای تبریک است. اما ممکن است گاهی نیز سودجویان با ایجاد لینک‌های آلوده به بدافزار یا ویروس، تلفن همراه یا رایانه را آلوده کنند، از این رو توصیه ما به کاربران فضای مجازی این است که از بازکردن هرنوع لینک ناشناسی خودداری کنند.

وی به احتمال کلاهبرداری از شهروندان در پوشش تخفیف‌های شب یلدا، بسته اینترنت شب یلدا، قرعه‌کشی شب یلدا و ... اشاره کرد و گفت: برخی از افراد سودجو ممکن است برخی از اقلام مرتبط با شب یلدا را با قیمتی بسیار پایین آگهی کنند. یا هرنوع جنس و کالای دیگر را تحت عنوان حراج یلدا تبلیغ کنند که در این خصوص لازم است که کاربران حتما از سایت‌های معتبر و مجاز خریداری کنند. همچنین در صورت سفارش کالا بهتر است که تسویه حساب را در محل و پس از رویت و اطمینان از اصالت کالای سفارش داده شده انجام دهند.

به گفته رییس پلیس فتای تهران بزرگ، در مواردی دیده شده که کلاهبرداران و افراد سودجو به بهانه برنده شدن در قرعه‌کشی، فروش بسته اینترنت ویژه، تخفیف و ... اقدام به سوءاستفاده از اطلاعات کارت بانکی کاربران کرده یا حتی از اطلاعات هویتی آنان سوء استفاده می‌کنند که در این خصوص لازم است شهروندان هوشیار باشند.

وی در مورد کلاهبرداری به بهانه بسته‌های اینترنت و ... نیز گفت: هرنوع تخفیفی که باید از سوی اپراتورهای تلفن همراه یا شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت ارائه شود، طبیعتا باید در سایت آنها یا رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی شده باشد. بنابراین شهروندان در این مورد نیز باید حتما با هوشیاری عمل کنند.



ليست صفحات
تعداد صفحات : 7
.