کنترلر HUNTER – نمایندگی کنترلر هانتر

تبلیغات

کنترلر HUNTER – نمایندگی کنترلر هانتر

 

آب در دمای راحت به آرامی و به طور یکنواخت به ریشه ها می رسد که به حفظ مداوم رطوبت در خاک کمک می کند. هرچند تولیدکنندگان بسته ایدهها و خلاقیتهای شخصی میتوانند تغییراتی در نحوه کار وسیله ایجاد کنند اما به طور نرمال مایع ریخته شده در مخزن مهپاش(ممکن است آب خالی یا ترکیبی شیمیایی باشد)، به کمک یک پمپ با فشار قوی و عبور از یک نازل به درجه اسپری شدن میرسند.حال بسته به سایر وسیله این مایع اسپری شده که به درجه بخار رسیده، به کمک یک فن یا به طور مستقیم در هوا پخش میشود. مخزن برای ذخیره آب کارواش توصیه میشود و پیشنهاد میگردد برای هر ایستگاه 1000 لیتر در نظر گرفته شود و این مخزن فشار مناسب را برای پمپ های کارواش تامین میکند و از کم و زیاد شدن فشار آب شهر و یا آی چاه جلوگیری میکند. لذا برای تعمیر و نگهداری این محصول نیاز به قطعات پمپ کارواش برتولینی می باشد که تامین این امر توسط بازرگانی آب نیرو انجام می پذیرد. برای این منظور توصیه می شود، با تهیه و نصب یک کارواش صنعتی در محل، به صورت منظم این قطعات تمیز شوند.

از این رو هیچ گونه نیازی به نصب سنسورهای دیگری از قبیل دما، تابش خورشید و رطوبت را ندارد. نصب نوار قطره ای تنها راه آبیاری گیاهان شما با اسپری نیست. از یک مهره برای محکم کردن کانکتور روی نوار استفاده کنید. ویژگی های اضافی کویل نه تنها کار شما را آسان می کند، بلکه باعث می شود احساس کنید که یک پری باغچه هستید. چون ممکن است باعث شکستن آن شود. با توجه به ظرفیت گرمایی بالای آب ,آب استفاده شده در این دستگاه به محض خروج از نازل مه پاش بصورت پودری درامده و بدین صورت باعث کاهش دمای محیط می گردد. صرف زمان کمتر برای انجام کار ها: با استفاده از کارواش صنعتی هر­گونه عملیات شستشو و … برای این منظور، توصیه می شود در صورت عدم اطلاع از این موارد، حتماً با کارشناسان فنی شرکت های مشاور تماس حاصل فرمایید. به عنوان یک توصیه عمومی، با انتخاب محصول مورد نظر از میان تولیدات شرکت های معتبری مانند برتولینی، اینتر و …

کنترلر HUNTER – نمایندگی کنترلر هانتر

به تولید پمپ های صنعتی می پردازند که می توان محصولات با کیفیت قابل قبولی نیز در میان تولیدات آنها یافت، ولی عموماً پمپ های ساخته شده به دست این شرکت ها، از کیفیت لازم برخوردار نیستند، و پس از مدتی استفاده، مجبور به سرویس اساسی، تعویض کامل قطعات و تعویض پمپ هستیم. اگر میخواهید گلدانهای شما رشد بهتری داشته باشند و یا نگران هستید که حین سفر گلهای خانهتان خشک شود و یا باغچه بدون آب بماند با خرید تایمر آبیاری خانگی خیال خودتان را راحت کنید. برای تشخیص یک پمپ خوب، حتماً به متریال مورد استفاده در ساخت بدنه و پیستون های داخلی آن توجه کنید. پمپ کارواش صنعتی در انواع مدل ها با فشار های گوناگون، دبی آب خروجی متنوع، جنس داخلی و بدنه مختلف و … با استفاده از از این وسیله می توان انواع خودرو سواری و ماشین های سنگین را به راحتی و با سرعت بالا شست. 

کیفیت این وسیله، که باید توان کار تحت فشار بالا و به مدت طولانی را داشته باشد، نقش کلیدی در کیفیت کل سیستم را دارا است. پمپ کارواش صنعتی یکی از محصولات کاربردی و مهم کارخانجات فعال در زمینه ساخت انواع پمپ و تجهیزات انتقال آب است. از پمپ کارواش در چه مواردی می توان استفاده نمود؟ لذا با استفاده از کارواش صنعتی استفاده بهتری از همان حجم آب را خواهیم داشت. راندمان بهتر آب: با استفاده از پمپ کارواش صنعتی اثربخشی آب چند برابر شده و در نتیجه با استفاده از میزان آب کمتر می توان عملیات گسترده تری را انجام داد. اصولا چه نیاز دیگری در زندگی جاری انسان ها است که نیاز به فیلتر کردن آب را مجاب کرده است؟ در سیستم های پکیج مه پاش نیمه صنعتی هر چه فشار آب بیشتر باشد، مه ایجاد شده خشک تر و خنک تر است. در صنعت تولید قارچ از مه پاش قارچ فشار قوی برای ایجاد رطوبت بسیار بالا و خیس نشدن قارچ ها استفاده می شود.



.