آهنگ جدید پازل بند به نام «تو چشات شده برام ناب ترین سوژه نقاشی»

تبلیغات

آهنگ جدید پازل بند به نام «تو چشات شده برام ناب ترین سوژه نقاشی»

متن آهنگ تو چشات شده برام ناب ترین سوژه نقاشی پازل بند

 

زندگـــــــــــیم ????کنار تو یه جورایی شده???? بــــــــرام نَفَسMusicdel | موزیکدل

از ته دلـــــــــــم♩♪ میخــــــــــــوامت همیشه نه???? از روی هَوس

تو تَنها دلـــــــــــخوشی ????تموم این روزام بایـــــــــــد باشی

تو چِشات شده برام ????ناب تـــــــرین ســـــــــوژه نَقاشی

آخه برم قربـــــــــون غَمات اگه داشـــــــتی بیا نِصــــــــف ♩♪به نِصف

هرچـــــــــــی •♩♪خوشحالیه واست تو فقـــــــــط به خـــــــــــودتو خودم بِرس

دوست •♩♪دارم کنارمی دورشه•???? ازت چـــــــــشم بد •♩♪و استرس

اگه حساسم •????سر تو نمیـــــــخوام♩♪ بدتو این که •????حـــــــــسادت نیست

بــــــــی من اگه ????تو جایی بــــــــــری •♩♪تنهایی بری رســـــــــــم•???? رفاقت نیـــــــــــــست

آهنگ جدید پازل بند به نام «تو چشات شده برام ناب ترین سوژه نقاشی»



با فواید لایه برداری پوست خود آشنا شوید

پاکسازی صورت یکی از این روش هاست که این روزها مدام توسط متخصصان پوست، مشاوران سلامت و فعالان آنلاین تبلیغ می شود. شاید با این تفاسیر نام پاکسازی صورت یا پوست را بارها شنیده باشید. اما آیا واقعا این فناوری بر سلامت و زیبایی پوست تاثیر می گذارد؟ خوشبختانه می توانیم به این سوال مهم بله بگوییم! یک صورت واقعاً می تواند زیبایی و درخشش را در پوست شما نشان دهد. اما این به شرطی است که نظافت مطابق با اصول حرفه ای انجام شود.


پاکسازی صورت چیست؟ اموزش فیشیال تخصصی فاطمه حبشی
پاکسازی پوست یک اصطلاح کلی برای توصیف روش هایی است که در طول فرآیند مراقبت از پوست استفاده می شود. پاکسازی صورت بسته به اینکه در مراکز بهداشتی و کلینیک های زیبایی و یا در منزل انجام شود می تواند در مراحل مختلفی انجام شود. علاوه بر این، برخی از کلینیک ها و شرکت های تخصصی چشم از دستگاه های خاصی استفاده می کنند که استفاده از آن ها نیاز به اجازه پزشک متخصص دارد.


به طور کلی، هدف انواع مختلف نظافت را می توان در 3 مرحله اصلی خلاصه کرد:
حذف سلول های مرده در لایه خاردار پوست که به آن لایه برداری نیز می گویند.
آلودگی، چربی، چربی اضافی و ناخالصی های پوست را از بین می برد
آبرسانی عمیق، بهبود گردش خون و تقویت و تغذیه بافت پوست
فواید پاکسازی صورت را بشناسید
همانطور که قبلا ذکر شد، پاکسازی صورت بر اساس از بین بردن پوست مرده و آلودگی های عمیق است. اما فواید آنها برای سلامت پوست چیست؟ حقیقت این است که پاکسازی صورت بسته به روش مورد استفاده و مهارت متخصص درگیر، می تواند فواید بی شماری به همراه داشته باشد. اما به طور کلی، اثرات اصلی پاکسازی پوست عبارتند از:
به بهبود گردش خون بافت پوست، تنفس و تغذیه سلولی کمک می کند.
برخی از متخصصان معتقدند که مراقبت از صورت می تواند علائم پیری را به تاخیر بیندازد.
جوش ها و جوش های زیر پوست را از بین می برد و به صورت شما سطحی صاف و نرم می بخشد.

https://fatemehhabashi.com/
پاکسازی صورت در خانه

همانطور که گفته شد روش های مختلفی برای پاکسازی پوست وجود دارد که در سالن ها و کلینیک های زیبایی انجام می شود. با این حال، اکثر این مراکز برای چنین خدماتی هزینه های بالایی دریافت می کنند و ممکن است بازدید از آنها مقرون به صرفه نباشد.
اما خبر خوب این است که می توان پوست صورت را در خانه انجام داد. اگر می خواهید صورت خود را در خانه تمیز کنید، این مراحل را به ترتیب دنبال کنید.


پوست خود را بشویید
اولین قدم برای تمیز کردن پوست، خشک کردن آن است. در این زمان هرگونه کثیفی، عرق، چربی اضافی و غیره از روی پوست شما پاک می شود و صورت شما برای ادامه فرآیند پاکسازی آماده می شود. برای این کار به یک صابون نرم نیاز دارید. البته توجه داشته باشید که صابون مورد نظر باید با طبیعت و نیازهای پوست شما مطابقت داشته باشد.
بهترین گزینه برای انجام این مرحله پاک کننده های روغنی و ساینده هستند. این پاک کننده ها بر پایه چربی هستند و به راحتی از سد چربی پوست عبور می کنند. به همین دلیل قدرت نفوذ بالایی دارند و تمیز کنندگی بسیار قوی دارند.
اگر قبل از شروع شستشو از لوازم آرایشی استفاده می کردید، بهتر است شستشو را با آب میسلار و شیر پاک کننده شروع کنید. این محصولات برای پاک کردن آرایش چسبیده به سطح پوست فرموله شده اند. پس از آن می توانید پوست را تمیز کرده و آن را تمیز کنید.


صورتت را دود کن
این مرحله پاکسازی صورت بسیار مهم است. بخور صورت منافذ پوست را باز کرده و مسدود می کند. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض بخار روی صورت به شل شدن لایه مرده پوست کمک می کند. علاوه بر این، قطرات آب تبخیر شده و بسیار ریز به منافذ و لایه های عمیق پوست می رسد و صورت شما را عمیقا هیدراته می کند.
لایه برداری پوست به باز کردن منافذ و حذف آلودگی های سرسخت نیز کمک می کند. برای خوشبو کردن صورت خود در خانه 2 راه حل ساده دارید که می توانید با توجه به شرایط و راحتی خود از آنها استفاده کنید:


استفاده از دستگاه سیگار کشیدن
دستگاه های بخارساز خانگی و کیسه ای را امروزه می توانید در تمام فروشگاه های لوازم آرایشی و داروخانه ها پیدا کنید.
فقط کیسه آنها را با آب پر کنید و دکمه پاور را فشار دهید.
دستگاه بلافاصله شروع به تولید بخار می کند.
می توانم آن را به مدت 5 تا 10 دقیقه در فاصله 30 سانتی متری از صورتم نگه دارم.
از آب گرم استفاده کنید
روشی سنتی برای مومیایی کردن صورت در خانه وجود دارد و احتمالاً بسیاری از شما آن را می شناسید.
برای استفاده از این محلول ابتدا آب را روی شعله گاز قرار دهید.
سپس در ظرف تمیزی آب داغ بریزید و روی میز بگذارید.
سپس یک حوله تمیز بردارید و سر خود را بپوشانید.
صورت را در فاصله 30 تا 50 سانتی متری ظرف آب قرار دهید تا بخار آب به تمام قسمت های آن برسد.
در پایان این مرحله، پوست شما کاملا آماده پذیرش اسکراب های لایه بردار، مواد مغذی و ماسک های تقویتی است.


از لایه بردار صورت استفاده کنید
اگر از جوش های سرسیاه زیادی رنج می برید، استفاده از لایه بردار می تواند کمک کننده باشد. جوش های سرسیاه یکی از شایع ترین مشکلات پوستی هستند که به دلیل تجمع چربی و مسدود شدن منافذ پوست ایجاد می شود.
بعد از بخور، صورت شما کاملاً آماده است تا از شر تمام آن زائد خلاص شود. فقط از روش درست کمک بگیرید و تمام آن جوش ها را از بین ببرید. بسیاری از افراد جوش های سرسیاه را از نوک انگشتان خود از دست می دهند. این اغلب با کبودی و تورم همراه است و می تواند باعث آسیب بیشتر شود.
به عنوان راه حل دیگر، می توانید از ماسک صورت ساخته شده از چوب نازک استفاده کنید. یک سر این دستگاه مانند سوزن است و به باز شدن منافذ مسدود شده کمک می کند. نوک دیگر حلقه ای شکل است که می توانید به راحتی با فشار دادن آن بر روی پوست، جوش های سر سیاه را از بین ببرید.


بیرون بردن
لایه برداری نوعی فرآیند کمکی در پاکسازی صورت است. در این مرحله سلول های مرده و ناخالصی های عمیق به طور کامل حذف می شوند. برای لایه برداری ساده و حرفه ای می توانید از لایه بردارهای خانگی یا محصولات آماده موجود در بازار طبق مراحل زیر استفاده کنید:
با اپلیکاتور مقداری پاک کننده بردارید و روی قسمت های مختلف صورت خود بمالید.
اسکراب را با انگشتان خود به تمام قسمت های پوست ماساژ دهید.
بگذارید ۱ تا ۲ دقیقه بماند و صورت خود را بشویید.
توجه داشته باشید که اگر احساس سوزش، تورم یا سوزش کردید، بلافاصله صورت خود را بشویید و از لایه برداری خودداری کنید. علاوه بر این، ماساژ اسکراب را بیش از دو دقیقه ادامه ندهید، زیرا باعث تحریک و التهاب پوست می شود.


شکر و روغن زیتون را با همزن بزنید
اگر به دنبال ترکیبی ارگانیک و مغذی از اسکراب های لایه بردار هستید، این ترکیب روغن زیتون و شکر انتخاب مناسبی برای شماست. شکر نوعی لایه بردار طبیعی است که روی سطح پوست شما می لغزد و لایه برداری ملایم اما موثری را ایجاد می کند. روغن زیتون به کار رفته در این اسکراب اثر لایه برداری شکر را نرم کرده و به عنوان یک فرمول مغذی نقش مهمی در تامین نیازهای تغذیه ای سلول های پوست ایفا می کند.


برای ایجاد این پوسته بومی، می توانید از دستور زیر استفاده کنید:
ابتدا یک ظرف کوچک و تمیز انتخاب کنید و یک قاشق شکر قهوه ای بریزید. در مرحله بعد، چند قطره روغن زیتون خالص ارگانیک (غیر خوراکی) اضافه کنید و کمی هم بزنید تا خوب ترکیب شود. حالا مخلوط به دست آمده را روی پوست خود بمالید و به مدت 1 تا 2 دقیقه به آرامی ماساژ دهید. در نهایت پوست خود را بشویید و با یک پارچه یا حوله نرم خشک کنید.



چرا دچار ترس از دست دادن همسر می‌شویم؟

ترس از دست دادن همسر، نشانه عشق به همدیگر نیست، بلکه یک اختلال روانی است که باید به دنبال درمان آن باشید. زیرا اگر درمان نکنید، مشکلاتی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که هیچ‌وقت احساس خوشحالی نکنید و همیشه در زندگی به این فکر کنید که اگر همسر خود را از دست بدهید چه اتفاقی می‌افتد. برخی از افرادی که تجربه تلخ از دست دادن یک عزیز را دارند به صورت وسواس‌گونه نسبت به همسر خود این حس را دارند که اگر او بمیرد چه می‌شود! در این مقاله از جوان ایرانی به دلایل ترس از دست دادن همسر و نحوه درمان آن می‌پردازیم.

 

دلایل مهم ترس از دست دادن چیست؟


برخی از زوجین به حدی وابسته به هم هستند که مدام به این موضوع فکر می‌کنند که اگر همسر خود را از دست بدهند چه اتفاقی می‌افتد. در ادامه به بررسی دلایل این نوع ترس می‌پردازیم.

 

کمبود اعتماد به نفس
اگر اعتماد به نفس کافی را نداشته باشد و درواقع به خودتان شک داشته باشید که به اندازه کافی خوب هستید یا خیر مدام به فکر از دست دادن همسر خود می‌باشید. درواقع در اکثر اوقات همسر خود را کنترل کرده و این تصور را دارید که هرلحظه ممکن است از شما جدا شود. همچنین اگر به مرگ اعتقادی نداشته باشید تصاویر فوت همسر را نیز در سر خود می‌پرورانید.

تجربه بد از رابطه قبلی
اگر رابطه بسیار بدی را پشت سر گذاشته‌اید، تا مدتی سعی نکنید وارد رابطه با فرد دیگر شوید. اجازه دهید اعتمادبه‌نفس شما بازسازی شده و خود را فردی محبوب و خواستنی تلقی کنید، سپس وارد رابطه شوید تا ترس از دست دادن فرد مقابل را نیز نداشته باشید و بدانید که آن‌قدر خوب هستید که فرد مقابل با شما می‌ماند.

ترس طرد شدن در کودکی
اگر شما در کودکی دوست داشتن بی‌قیدوشرط را تجربه نکرده باشید و مدام در حال ترس از دست دادن باشید، ممکن است این رفتارها را در بزرگ‌سالی نیز تجربه کنید‌. درواقع افرادی که در بزرگ‌سالی از زندگی لذت نمی‌برند و مدام به فکر از دست دادن طرف مقابل هستند در کودکی ترس طرد شدن از طرف خانواده و اطرافیان را داشته‌اند.

شخصیت آویزان دارید
اگر شما بیش‌ازحد به هم وابسته هستید، به صورت ۲۴ ساعته با هم هستید. یا هنگامی‌که همسر خود در خانه نیست، مدام با او چت می‌کنید، بدون همسر خود به مسافرت و مهمانی نمی‌روید. وقتی‌که در خانه نیست احساس ناامنی دارید و از زندگی لذت نمی‌برید باید بگوییم که شما کم کم مبتلا به ترس از دست دادن همسر خود می‌شوید.

 

مراحل فوت همسر تا پذیرش آن


برخی افراد از تصور مرگ عزیزان خود می‌ترسند و یا دچار استرس می‌شوند. اما شما عزیزان اگر پروسه مرگ و از دست دادن را بپذیرید، بسیار ساده با این موضوع کنار آمده و می‌توانید تا مادامی که کنار هم هستید از وجود هم لذت برده و هنگامی‌که همدیگر را از دست دادید، خودتان را با شرایط موجود وفق داده و دوران سوگواری کمتری داشته باشید.

در ادامه به مراحل لحظه از دست دادن تا پذیرش مرگ می‌پردازیم.

مرحله اول انکار از دست دادن همسر
در روزهای اولیه که فردی همسر خود را از دست می‌دهد، انکار می کند که همسرش را از دست داده است. حرف‌هایی میزند که انگار همسرش در قید حیات است و به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند باور کند که او را از دست داده است‌. تا جایی که حتی خانواده و اقوام نزدیک از رفتارهایش تعجب می‌کنند. درواقع فرد نمی‌خواهد بپذیرد که همسرش فوت کرده است.

مرحله دوم خشم و عصبانیت
مرحله دوم از روزهایی که فرد همسر خود را از دست می‌دهد، این است که او بسیار خشمگین و عصبانی می‌شود که چرا همسر خودش را از دست داده و یا اینکه چرا من را تنها گذاشته است. در این صورت دچار خشم و عصبانیت بیش‌ازحد شده و برای ساده‌ترین موضوعات نیز عصبانی شده و قصد دارد خشم خود را خالی کند.

مرحله سوم ابراز غم و دلتنگی
در مرحله سوم از روزهای آغازین از دست دادن همسر، غم و افسردگی آغاز می‌شود. درواقع او تمایل دارد بیشتر در مکان‌های تاریک بماند، بسیار گریه می کند و مدام غمگین است‌. حتی در برخی از مواقع به دلیل کارهای خوبی که برای همسر خود انجام نداده، دچار عذاب وجدان می‌شود و این مورد به افسردگی او می‌افزاید.

مرحله چهارم پذیرش مرگ همسر
در این مرحله فرد درنهایت می‌پذیرد که همسر خود را از دست داده است. شروع به انجام کارهای روزمره می کند، اما فقط خودش خوب می‌داند که غم و ناراحتی تا سالیان سال گریبانگیرش است‌. چنین فردی که همسر خود را از دست داده خود را با کارهای روزمره، باشگاه و ثبت‌نام در کلاس‌ها مشغول می کند تا بتواند راحت‌تر با غم از دست دادن همسر خود کنار بیاید.

 

سندروم بیوه چیست؟
افرادی که با همسر خود بسیار خوب بوده و رابطه جنسی لذت بخشی داشته‌اند، پس از مرگ و یا از دست دادن او دچار سندروم بیوه می‌شوند.

در این شرایط فرد به دلیل اینکه از رابطه جنسی با فرد دیگر ترس بسیار زیادی دارد، باید صبر کند و فورا ازدواج مجدد انجام ندهد. همچنین اگر پس از فوت همسر، سریع ازدواج کند، به بی‌وفایی و بی‌مهری خطاب می‌شود، حتی فرزندان نیز ممکن است از والدین خود ناراحت شوند. بنابراین مدتی را اجازه دهید که از این مسائل دور باشید، سپس وارد رابطه عمیق با فرد دیگر شده و ازدواج کنید آنگاه می‌توانید رابطه لذت بخشی را تجربه کنید.جوان ایرانی (irjavan.com)

این‌گونه افراد که همسر خود را از دست داده‌اند، باید مراقب باشند افسرده نشوند. حتی ممکن است دچار حمله‌های عصبی و یا سکته مغزی نیز شوند‌. بنابراین هرچه سریع‌تر خودتان را با شرایط جدید سازگار کنید تا مرگ زودرس نیز به سراغتان نیاید.

 

پیامدهای مرگ همسر چیست؟


در زندگی مشترک یکی از نگرانی‌های مهم، ترس از دست دادن همدیگر است که حتی ممکن است مشکلات زیادی در زندگی ایجاد کند. حال اگر واقعاً یکی از زوجین فوت کند، پیامدهای ناخوشایندی به وجود می‌آید که در ادامه بررسی می‌کنیم.

ایجاد مشکلات اقتصادی
در خانواده‌هایی که فقط یک نفر نان‌آور خانه است، پس از این که آن فرد فوت می کند، خانواده دچار مشکلات اقتصادی زیادی می‌شود. به ویژه افراد مسن که توانایی کار کردن ندارند بیشتر دچار این‌گونه مشکلات خواهند شد. پیشنهاد ما این است که در جوانی درآمد و پس‌انداز کافی داشته باشید تا بتوانید در دورانی که توان کار ندارید، از خودتان حمایت مالی انجام داده و به مشکل برنخورید.

احساس تنهایی
معمولاً افرادی که همسر خود را از دست می‌دهند، احساس تنهایی بیش‌ازحدی می‌کنند، اما آن دسته از افرادی که بیرون از خانه کار می‌کنند و با فامیل رفت و آمد دارند، بهتر می‌توانند با فوت همسر کنار آمده و خودشان را سرگرم کنند. بنابراین توصیه مجله جوان ایرانی این است پس از مرگ همسر خود سعی کنید در بیرون از منزل فعالیت داشته باشید و خود را در خانه حبس نکنید.

عدم توجه به جسم و روح و روان
اکثر افرادی که همسر خود را از دست داده‌اند، به جسم خود کمتر اهمیت می‌دهند. حتی ممکن است داروهایی که مصرف می‌کنند را فراموش کنند، باشگاه را کنار گذاشته و اهمیتی به روح و روان و اخلاق خود در زندگی نمی‌دهند‌. آن‌ها کنترل زندگی خود را از دست می‌دهند. شما سعی کنید از این‌گونه افراد نباشید و حتماً به جسم و روان خود اهمیت دهید‌. پروسه مرگ را بپذیرید و هرچه سریع‌تر با آن کنار بیاید.

 

سخن پایانی
فراموش نکنید اگر ترس از دست دادن همسر خود را داشته باشید و یا حتی نتوانید با پروسه مرگ او کنار بیایید هیچ‌وقت نمی‌توانید در زندگی آرامش داشته باشید. شما نمی‌توانید از بودن با همسر خود لذت ببرید و مدام به این فکر می‌کنید که اگر او را از دست بدهید چه اتفاقی می‌افتد. حتی ممکن است تبدیل به فردی کنترل‌گر شوید و به همسر خود بی‌دلیل شک کرده و زندگی را به کام خود و دیگر اعضای خانواده تلخ کنید. بنابراین هرچه سریع‌تر به دنبال درمان آن باشید. اگر شما نیز تجربه‌ای در مورد ترس از دست دادن همسر خود و یا نپذیرفتن مرگ در زندگی دارید، می‌توانید در بخش دیدگاه پیام خود را با ما و دیگر مخاطبان جوان ایرانی در میان بگذارید‌.

چرا دچار ترس از دست دادن همسر می‌شویم؟



آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام «خوابم برده روی شونه ی عاشق تو»

متن آهنگ خوابم برده روی شونه ی عاشق تو روزبه نعمت الهی

 

خوابم برده روی شونه ی عاشق تو چشمام بستس روی این همه هق هق تو♬♫

بیدارم کن که هنوز توی خواب بدم من حرفای دلمو به کسی نزدم♬♫

بیدارم کن که بگم اگه میشه بمون بیدارم کن بگو خوابه اینا همشون♬♫

تو از حال دل من دیگه با خبری بی میخوای غمتو به کجا ببری♬♫Pic

بسته شده چمدون سفر چقد عشقه تو اون چشمای تر♬♫

پر شده باز دلم از گله ها منو میکشه این فاصله ها♬♫

 

https://musicdel.ir/single-tracks/182482/



.