افسانه‌ها درباره ماهی درست می‌گفتند.

تبلیغات

افسانه‌ها درباره ماهی درست می‌گفتند.

به نقل از خبرآنلاین از لس آنجلس تایمز، آیا می‌خواهید خطر ابتلایتان به اختلال شناختی، بیماری آلزایمر یا زوال عقل را کاهش بدهید؟ محققان از سراسر دنیا برای پاسخ به این سوال شما اطلاعات زیادی جمع‌آوری کرده‌اند.

نتایج این مطالعات نشان داده است که تغذیه از یک رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای این کار مفید است. این رژیم غذایی شامل این مواد می‌شود:

ماهی
روغن زیتون
آووکادو
میوه
سبزیجات
آچیل
لوبیا
غلات کامل

این تمام اطلاعات لازم برای داشتن یک رژیم غذایی سالم برای مغز است. محققان کشف کرده‌اند که ماهی‌ها مهمترین ماده غذایی برای کاهش خطر اختلال شناختی اس. سبزیجات هم در این رابطه نقش مهمی دارند و دیگر موارد تاثیرگذاری کمتری دارند.

همچنین استفاده از ماهی خطر زوال عقل را هم کاهش می‌دهد.

احتمالا قبلا هم شنیده بودید که ماهی به فکر کردن شما کمک می‌کند، بله این درست است و ۵۰ سال برای جامعه علمی زمان برد تا این موضوع اثبات شود.

 
 
 


از ابتدای امسال تاکنون مصرف گاز در استان تهران ۱۲۲ میلیون متر مکعب بوده است

از ابتدای امسال تاکنون مصرف گاز در استان تهران ۱۲۲ میلیون متر مکعب بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد گاز کشور مصرف خانگی است افزود: تنها حدود ۲ درصد گاز تولیدی کشور جنبه صادراتی است که استمرار سرما در کشور منجر شد که صادرات گاز به کشورهای ترکیه و عراق محدود شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره به بهره مندی سه روستای شهرستان فیروزکوه از نعمت گاز نیز گفت: استقرار و اجرایی طرح گازرسانی ساده و آسان نیست و برای اجرای چنین طرحی همه عوامل و مسئولان شهری و استانی کمک کردند.

وی خاطر نشان کرد: مشکل اساسی که در اجرای این طرح وجود داشت، تقاطع ۲ اجرای ساخت، یکی بحث سد نمرود و راه دسترسی آن و دیگری لوله گاز در منطقه بود.

توکلی اضافه کرد: ایران به عنوان دومین دارنده مخزن گاز دنیا، بیشترین مقدار گاز را در خاورمیانه دارد اما بالغ بر ۸۰ درصد گاز کشورمان در جنوب و در منطقه ای به نام پارس جنوبی قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: کاری که می توان به منظور جبران زحمات فعالان عرصه استخراج و انتقال گاز انجام داد، درست مصرف کردن است.



چگونه می توانم admin را به اینستاگرام اضافه کنم؟

اگر شما نیز می خواهید بدانید که چگونه می توانید admin را به اینستاگرام اضافه کنید کافیست با نحوه استخدام ادمین مدیریت اکانت اینستاگرام آشنا شوید و سپس آن را ادمین خود کنید.

همانطور که در حال حاضر توسط افراد دیگر در این بحث اشاره کرد، اینستاگرام عملکرد اختصاص یک مدیر، مانند فیس بوک را ندارد.

بنابراین، اگر می خواهید به کسی اعتماد کنید که صفحه شما را مدیریت کند، فقط باید به آن یک ورود و رمز عبور دهید. به هر حال، هنگامی که برای اولین بار از یک دستگاه جدید وارد سیستم می شوید، احتمال دریافت کد تأیید وجود دارد. پس یک بار دیگر اطمینان حاصل کنید که به ایمیلی که با حساب تان مرتبط است دسترسی داشته باشید.

اگر می خواهید مدیری را برای تبلیغ و تبلیغ اینستاگرام هایتان تعیین کنید، پس دستورالعمل ها را دنبال کنید:

به صفحه فیس بوک خود بروید.
روی تنظیمات در بالای صفحه خود کلیک کنید.
روی نقش های صفحه در ستون سمت چپ کلیک کنید.
اگر فرد دوست فیس بوک شماست، شروع به تایپ نام خود کنید و از فهرستی که ظاهر می شود انتخاب کنید. اگر فرد دوست فیس بوک شما نیست، آدرس ایمیل خود را تایپ کنید.
روی Editor کلیک کنید تا نقشی را از منوی dropdown انتخاب کنید.
روی ذخیره کلیک کنید و رمز عبور خود را برای تایید وارد کنید.

از طرفی برخی نیز میگویند شما نمی توانید admin را به حساب اینستاگرام اضافه کنید.

آن ویژگی را ندارد. اینستاگرام برای استفاده شخصی طراحی شده است. بعدها در تمرکز به مارک ها نقل مکان کرد. اما با این حال، اینستاگرام اجازه نمی دهد چند کاربر برای یک حساب کاربری واحد تخصیص داده شوند.

اگر می خواهید کسی یک حساب اینستاگرام را مدیریت کند، باید شناسه کاربری و رمز عبور را تحویل دهید. در ادامه می توانید از Hootsuite یا Buffer برای برنامه ریزی های اینستاگرام استفاده کنید.

 

منبع: استخدام ادمین مدیریت اینستاگرام سئوسل (https://seocell.ir/instagram-management/)



.