کمی درباره نرم افزار crm شرکت اوج

تبلیغات

کمی درباره نرم افزار crm شرکت اوج


واحد حسابداری پیش فاکتور را رو سیستم دریافت کرده کارهای لازم را انجام می‌دهد، فاکتور را به تیم فروش میفرستد تا برای مشتری ارسال شود.

در این دوره، كالاها و خدمات تولید یا ایجاد و عرضه شده به بازار، در حد كافی بوده و عرضه و تقاضا به تعادل دینامیكی رسیده‌اند.

بلاک آخرین فروش : وضعیت آخرین فروش ثبت شده (جاری یا همه کاربر ها) را نمایش می دهد و درصد پیشرفت به همراه تعداد روزهای گذشته از زمان ثبت فروش .

امکان مشاهده وظائف و رویدادهای مرتبط با کاربر بصورت روزانه،هفتگی و ماهانه قابلیت sync تقویم گوگل با تقویم کاربر و انتقال رکوردها به تقویم نرم افزار امکان ثبت رویداد و وظیفه با قابلیت ارسال یادآوری امکان گزارش گیری از فعالیت های انجام شده بر روی هر رویداد و وظیفه بلاک نسبت فروش. نمودار دایره ای فروش سال جاری بر حسب مبلغ فروش ، میزان مبلغی که موفق به فروش شده و میزان مبلغی که موفق به فروش نشده کاربر (جاری یا همه کاربر ها) را نمایش می دهد .

از یک دفترچه ساده یا حتی ذهن خود استفاده کنید. اما وقتی تعداد مشتری‌ها افزایش می‌یابد، ارتباطات شما هم پیچیده‌تر شده و مدیریت آن سخت‌تر می‌شود.

تعریف اتفاقاتی که برای سرنخ شما در جریان است تا سرنخ به مشتری شما تبدیل گردد. اجرای نرم‌افزار سی آر ام در مدت زمان کوتاه و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ی مشتریان.
کاهش هزینه نیز از طریق افزایش کارایی عملیاتی در فرایند های مرتبط با مشتری و تمرکز بر استراتژی ها و اقدامات با اثربخشی بالاتر.

۱ ـ شما تاکنون چه درکی از مشتری داشته‌اید؟ دیدگاه شما در این موضوع به دیدگاه‌های کدام یک از دوران‌های اشاره شده، نزدیک بوده است؟

معضلات موجود در نرم‌افزارهای ارتباط با مشتریان کدام‌اند؟

برای هر مشتری، روی آوردن به کالا یا خدمتی خاص به معنای دریافت و دستیابی به کارکرد و تأمین خواسته‌ای مشخص است. در شرایطی که عرضه‌کنندگان بسیاری همان محصول را ارائه می‌کنند، به چه علت مشتری باید محصول ما را بجوید؟ آنچه مشتری دنبال می‌کند، یک ارزش است که توسط محصول مورد نظر به او عرضه می‌شود.

ما‌ تلاش خود می‌کنیم تا نرم‌افزار برای شما ارزشی ایجاد کند که با رضایت کامل اشتراک خود را تمدید کنید.

زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. دیدگاه‌های فینگلیش حذف خواهند شد.

منبع: https://www.owj.io/



.