تمامی شرکت های اشاره شده در این مقاله بهترین ها در زمینه فعالیت خود و جزو صادر کنندگان معتبر این تول

تبلیغات

تمامی شرکت های اشاره شده در این مقاله بهترین ها در زمینه فعالیت خود و جزو صادر کنندگان معتبر این تول

تمامی شرکت های اشاره شده در این مقاله بهترین ها در زمینه فعالیت خود و جزو صادر کنندگان معتبر این تولیدات هستند. فاز را از برند معتبر پلیتکنو ایتالیا بر عهده دارد. این دستگاه های علاوه بر حفظ سلامتی طیور ، مزایایی دیگری نیز دارند که بر کار پرورش و بازدهی تولید، بسیار تأثیر گذار می باشد. استفاده از دستگاههای شوینده فشارقوی، روشی بسیار گسترده برای از بین بردن آلودگی از سطوح مختلف است. پمپ پیستونی یکی از انواع پمپ است که با دبی کم فشار بسیار بالایی تولید میکند. این دستگاه دارای ۱۰ متر شلنگ فشار قوی، یک عدد لانس و نازل ایرانی می باشد که به دستگاه متصل می گردد. برای خرید دسته لانس دقت نمایید که نوع با کیفیت آن را تهیه کنید چرا که نوع بی کیفیت آن ها سریع داغ می شود و همچنین سنگین هم هستند. دبی آب خروجی از کارواش دستی، و حتی نازل کارواش دستی از عومل قابل توجه در این دستگاه هستند که هنگام خرید کارواش دستی باید به آنها توجه داشت. 

نازل و بدنه در این نوع آبپاش به صورت جداگانه قرار دارند و قابل تعویض هستند، همچنین به صورت جداگانه فروختهمیشوند. در صورت استاندارد بودن هیچگونه آسیبی به بدنه نخواخد زد. قیمت انواع آبپاش چمن با بهترین کیفیت در برند های مختلف در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت اینترنتی و حضوری با مدیریت مهندس منصوری امکان پذیر می باشد. این نوع از پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی تولید و عرضه می شوند. آنها سابقه ثابت شده ای دارند که تحت سخت ترین شرایط آب و هوایی هم کار می کنند و دارای مدل های مختلف با نازل، شعاع پاشش، فشار پاشش، دبی های گوناگونی هستند. بیشترین مصرف پمپ پیستونی در کارواش های خانگی و صنعتی است که به طور معمول از پمپ 100 بار ، پمپ 150 بار و پمپ 200 بار کارواش استفاده می شود. تنوع محصولات ساخته شده توسط شرکت هایی از این دست، گویای اهمیت و جایگاه ویژه این قطعه در سیستم کارواش است. یکی دیگر از ویژگیهای مهم هر کارواش سیستم قطعکن آن است.

بخار خروجی دستگاه کارواش بخار فشار و دمای بالایی دارد. هنگام حرکت پیستون به طرف بالا ، دریچه خروجی در اثر مکش و نیروی ناشی از برگشت جریان از مجرای خروجی بسته شده و در اثر نیروی مکش ایجاد شده در داخل سیلندر ، دریچه ورودی باز و مایع به درون محفظه پمپ مکیده میشود. هنگامی که پیستون به طرف پایین حرکت می نماید ، دریچه ورودی بسته شده و دریچه خروجی باز می گردد و سیال محبوس در محفظه و تحت فشار پیستون به مجرای خروجی انتقال می یابد. فشار این مدل کارواش ها بین 160 تا 3800 بار (کارواش 200بار، کارواش 500 بار، کارواش 750بار، کارواش 1000 بار، کارواش 2800بار از جمله کارواش های صنعتی کارچر هستند) متغیر بوده و بسته به نوع نیاز بایستی انتخاب شوند. کارشناسان ما با سالها تجربه، من نیاز سنجی از شما، بهترین مدل را به شما پیشنهاد داده تا با صرف کمترین هزینه، بهترین انتخاب را داشته باشید. به این ترتیب برند ها و مدل های گوناگونی از پمپ در بازار موجود است. از این پمپ در هتل ها و ساختمان های بلند برای شستشوی فضاهای نسبتاً بزرگ استفاده می شود. در اوایل دهه 70 میلادی همچنان برخی از محدودیت های فنی در محصولات برتولینی، نظیر حجم بزرگ پمپ ها، سر وصدای زیاد و تعمیر و نگهداری سخت وجود داشت.

نظافت کف تمامی پارکینگ ها، راه پله ها و.. استفاده از پمپ با بار مناسب: برای انتخاب پمپ کارواش، ابتدا با برآورد میزان فشار مورد نیاز، با توجه به کارکردی که از پمپ انتظار می رود (مثلاً در مورد کارواش ها می توان میزان فشار مجموع نازل ها را در نظر گرفت)، باید پمپی که فشار و دبی آبی مورد نظر را تامین می نماید را تهیه و نصب نمود. کارواش های بنزینی جهت استفاده در محیط هایی که به جریان برق دسترسی نداشته و یا به کارگیری تجهیزات برقی با محدودیت روبه رو است، کاربرد دارند. اگر در شرایطی هستیم که نیاز به جابجایی مکرر پمپ کارواش، داریم، یا به منبع برق پایدار دسترسی نداریم، بهتر است از پمپ با موتور بنزینی استفاده کنیم. ولتاژ پمپ کارواش صنعتی برتولینی دستگاه 380 ولت میباشد که نیاز دارد از برق سه فاز این میزان ولتاژ را تأمین کند. اغلب دستگاه های واترجت صنعتی دارای مخزن مواد شوینده نیز می باشند که با فشار دادن دکمه تفنگی آب و مواد شوینده با هم ترکیب شده و روی سطح مورد نظر پاشش می شوند که این امر به بهبود کارایی شستشو منجر می گردد. از این رو ارزش دادن به زمان و وقت بیشتر از گذشته نمایان می شود.



.