پلتفرم دستگاه ردیاب GP023a که با نام Tracksolid می باشد

تبلیغات

پلتفرم دستگاه ردیاب GP023a که با نام Tracksolid می باشد

همچنین ما در تیم تخصصی وایزر به این نتیجه رسیده ایم که قابلیت دیگری را به دستگاه ردیاب GPS اضافه نماییم که نه تنها پس از سرقت وسیله ی نقلیّه به صاحب خودرو در ردیابی آن کمک کند و مکان دقیق خودرو یا موتورسیکلت را نمایش دهد، بلکه درست در لحظه ی وقوع سرقت یعنی لحظه ای که درب خودرو بدون اجازه صاحب آن باز می شود آلارم یا پیغام هشدار به تلفن همراه منتقل گردد. در حال حاضر شرکت وایزر ردیاب F150 را وارد بازار نموده است و این اطمینان را به دارندگان خودروها می دهد که با تجهیز خودروی خود به این مدل از ردیاب وایزر ردیابی آنلاین و لحظه ای و همچنین ردیابی آفلاین امکان پذیر خواهد بود. بلکه دستگاه های دیگری مانند ردیاب های GPS شرکتی برای ردیابی خودروهای متعدد یک شرکت به کار می روند. پس در مرحله بعد کیفیت دستگاه را از لحاظ ساخت بدنه و شکل ظاهری مد نظر قرار دهید. ردیابهای با کیفیت معمولا فلزی و از جنس آلومینیوم سبک ساخته میشوند تا تبادل دمای داخل دستگاه با بیرون برقرار شود و عمر دستگاه طولانی میشود .

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/magnetic-tracker/

یکی از این موارد که توسط کاربران دستگاه ها و بررسی متخصصین شرکت وایزر مشخص گردید، اهمیت حافظه ی داخلی برای دستگاه ها می باشد. سیستم ردیاب IR230 پیچیده ترین و پر امکانات ترین ردیاب موجود در بازار و جزو محصولات لوکس شرکت ایران رهیاب می باشد. با توجه به تجربه و گزارش های که طی 9 سال سابقه فعالیت در زمینه ردیابی خودرو داریم،برای مشتری ایرانی اولین گزینه قیمت مناسب همراه با کیفیت خوب می باشد.معمولا شرکت های فعال در زمینه موبایل،قطعات خودرو، ویا دوربین مداربسته، گاها تصمیم به فروش ردیاب و یا جی پی اس می کنند،اما این کار نیاز به تخصص و تجربه بالا،شناخت محصولات اصلی و تقلبی و خدمات و پنل ردیابی ماداملعمر دارد. 3-حتما سابقه کاری شرکت را چک کنید،شرکتی که تازه وارد به بازار ردیاب است،با توجه به نیاز مشتری به خدمات پس از فروش،احتمال خروج سریع از بازار و عدم پشتیبانی مشتری را دارد. 2-قیمت ها را مقایسه کنید اما قیمت های خیلی پایین،قطعا نشان دهنده ضعف در کیفیت محصول و یا خدمات آتی شرکت دارد.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. با اضافه شدن این ویژگی به دستگاه های ردیاب جی پی اس ماشین وایزر هم شما یک دستگاه ردیاب خریداری کرده اید و هم از ویژگی اصلی یک دستگاه دزدگیر بهرهمند شده اید. زمانی که برای خرید جی پی اس ماشین اقدام میکنید با دستگاههای مختلفی روبهرو میشوید که قیمتهای متفاوتی دارند. دستگاههای ردیاب پیشرفته با داشتن قابلیت شنود، نقش بسیار تاثیرگذاری در ردیابی خودرو پس از سرقت و حفظ جان مالک ایفا میکنند. خیلی از افراد بر این باورند که نصب دزدگیر خودرو بر روی ماشین جهت حفظ و تامین امنیت کافیست اما با توجه به آمار سرقت، بیشتر خودرو ها دارای دزدگیر بوده و با این وجود مورد سرقت قرار گرفته اند. همان طور که ملاحظه کردید، جی پی اس دوربیندار نقش مهمی در حفظ ایمنی انواع وسیله نقلیه و سرنشینان آنها دارد. همچنین، مکانیاب IR1500 دمای بین ۱۰- تا ۵۵ درجه سانتیگراد را تحمل میکند البته ردیاب آهنربایی نظامی یک جی پی اس حرفهای است و استفاده از آن نیاز به مجوز دارد. در واقع این کلید، به شما این امکان را می دهد که تلفن سه نفر از نزدیکان خود را برروی تعریف کنید تا در مواقع اضطراری به راحتی با زدن کلید SOS آن ها را از وضعیت اضطراری خود باخبر کنید. 

پلتفرم دستگاه ردیاب GP023a که با نام Tracksolid می باشد بی شک از بهترین و بروزترین نرم افزارهای ردیابی دنیا می باشد که با بروزرسانی های مداوم و اضافه کردن قابلیت های جدید در فاصله های زمانی مختلف خود را به عنوان یک پلتفرم جامع و کامل معرفی نموده است. اما این ویژگی به نوعی مزیت مدل های قبلی دستگاه های ردیاب وایزر هم بوده است. با این نرم افزار، گزارش مسافتهای طی شده و یادآوری سرویسهای دورهای را هم خواهید داشت. بنابراین از این دستگاه نمی توان انتظار مدیریت و دریافت اطلاعات از چندین خودرو را داشت. با تعیین محدوده مجاز حرکتی در نرمافزار، اگر راننده قصد راندن خودرو به بیرون از محدوده را داشته باشد، هشداری برای مالک ارسال شده و امکان خاموش کردن ماشین از راه دور وجود خواهد داشت. موارد عنوان شده در یک دسته بندی کلی هستند اما همیشه دغدغه ای برای تامین امنیت و مراقبت از دارایی ها ارزشمند زندگی وجود دارد. متاسفانه بخاطر سودجویی و یا نا آگاهی برخی وارد کننده ها ، ردیاب های متفرقه ای وارد شده است که اصلا مناسب شرایط ایران و یا خودروهای موجود در ایران نیست .

https://radyabeman.com/





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.